12.02.2013

Sevgililer Günü

CLICK FOR ENGLISH "Valentine's Day"
PER ITALIANO "San Valentino"



Sevgililer gününe çok az kaldı. Bu tür şeylere ne derece önem verdiğinizi bilmiyorum ama ben şahsen önemli buluyorum. İlle de ortaya paralar saçmaya gerek yok. Esas olan hatırlamaktır bence, hatırlanmaktır, bir çift tatlı sözdür, yastığına bırakılmış küçük bir nottur, küçük bir jesttir önemli olan.

Bu sene ne yapacağımı henüz kafamda netleştirmedim. Geçen sene Sevgililer Günü'ne özel nasıl bir masa hazırladığımı paylaşmak istiyorum bugün. Sevgilisine romantik bir sofra hazırlamak isteyen varsa bir fikir verebilir ;)

Aslına bakarsanız kalp şeklinde pasta hariç birebir Sevgililer Günü temalı değil masadakiler. Sevdiğimiz şeyleri hazırladım diyebilirim.   




Tavuklu Cordon Bleu'yu pişirdikten sonra kalp şeklinde küçük bir kurabiye kesici kullanarak ortasını çıkardım. Ortaya mayonez ve ketçap karışımından hazırladığım sosu koydum. Fevkalade basit ve romantik bir sunum oldu.




Biberli Sos ve Peynirli Mus kullanarak Tartöletler hazırladım.




İrmik Unlu Ekmekçikler ve Hardal ve Yoğurt Soslu Salata da sofrada diğer gördükleriniz.



Son olarak günün temasına uygun kalp şeklinde Sevgililer Günü Pastası ile akşamı noktaladık.




Tüm aşıkların Sevgililer Günü şimdiden kutlu mutlu olsun....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder